Pierwszy raz |autumnlookbook|

☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂☂
Jeden blog to za mało dlatego założyłam drugi.










Zacznijmy od początku. Być może znamy się już z bloga https://shadowowgirl.blogspot.de/ , którego prowadzę od ponad roku. Długo szukałam swojej ścieżki, pomysłu na siebie i bloga, w końcu doszłam do wniosku, że chcę oddzielić te babskie sprawy, takie jak moda czy makijaż od luźnych felietonów.


Z racji mojej pracy posiadam wiedzę na temat makijażu czy pielęgnacji, którą chciałabym się z tobą podzielić, ale o tym może następnym razem.
Teraz zostawiam cię ze zdjęciami. Miłego oglądania i do zobaczenia wkrótce 💕












👆top: New Look                                                                                  
👆spodnie: Bershka                                                                              
👆buty: Cropp                                                                                          
👆torebka: Cropp
👆płasz: no name
👆zegarek: House
                                         

    ✉kontakt/współpraca: dominika.bialczyk@o2.pl
💃snapchat: kochampandzie99
💃instagram: dominikabialczyk


Komentarze

  1. Jak Ty swietnie prezentujesz sie na zdjeciach! Az zazdroszczę, ja zazwyczaj musze zrobić kilka zdjęć, abym chociaż na jednym wyszla przyzwoicie 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buciki <3 Uwielbiam takie jesienne stylizacje, w szczególności w takich pięknych okolicznościach przyrody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna jesienna stylizacja. Uwielbiam przeglądać takie posty na blogach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienna ładna stylizacja :) Buty są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, buty najbardziej skradł moje serce ❤ Trzymam kciuki za rozwój drugiego bloga 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Sceneria to zdjęć super :-) stylistyka również- te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jesienny look, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty